دلنوشته های من

دلنوشته های من- آنتی اسکالانت آبین abin.ir

دلنوشته های من

دلنوشته های من- آنتی اسکالانت آبین abin.ir

نمایندگی تعمیرات گرنیه

نمایندگی تعمیرات گرنیه در شرق ، غرب ، شمال و جنوب تهران با استفاده از خدمات رسمی تعمیرکار آموزش دیده در محل به عیب یابی و تعمیر خواهد پرداخت.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی گرنیه وظایفی را عهده دار است تا با تعمیر محصولات این برند به حفظ کیفیت و افزایش طول عمر آن کمک نماید، همچنین در نظر بگیرید که با استفاده از خدمات تعمیرگاه های غیر مجاز ضرر جبران ناپذیری به دستگاه خود وارد می نماید.

در این قسمت به بخشی از صحبت های مشترکین در ارتباط با تعمیرات لوازم خانگی گرنیه خواهیم پرداخت:

  • برای تعمیر یخچال از خدمات نمایندگی تعمیرات گرنیه استفاده ننمودیم و باعث صدمه به دستگاه شدیم ؛ که بعد از گذر چند ماه همچنان مشکل پا برجا بوده است.
  • لباسشویی گرنیه ارور میداد که با تعمیرکار محلمان برای عیب یابی تماس گرفتیم و اقدام به تعمیر برد الکترونیکی نمودند که مشکل از شیربرقی دستگاه بود و بعد از تماس با نمایندگی ریسمی گرنیه مشکل برطرف شد.
  • ظرفشویی ما ظرف ها را به خوبی نمیشست و مشکل از گرفتگی در آب پاش ها بود که متاسفانه تعمیرگاه غیر مجاز به درستی عیب یابی نکرده بودند.
  • اسپرسوساز گرنیه را برای عیب یابی به کارگاهی در نزدیکیه خانه بردیم ؛ علاوه بر اینکه مشکل حل نشد ؛ مشکل دیگری هم اضافه شد.

منبع: http://tamireone.avablog.ir/post/19/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C+%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA+%DA%AF%D8%B1%D9%86%DB%8C%D9%87

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.